Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~AraiShine | użytkownik

imię i nazwiskoSara. <3 adresGdynia zarejestrowany23.03.2009 @22:08:50 ostatnio na stronie10.03.2010 @21:09:02

zwariowana, zakręcona.. możnaby dalej tak wymieniać. ;P

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty28 komentarze309 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kiv    11.11.2009 @17:50:46
a rozumiem, zwracam honor
_______
`Fotografia jest jak seks . Jeśli uczucia nie ma, to nawet technika nie pomaga.`
~aniasek    01.11.2009 @11:20:43
dzięki za regularne odwiedzanie
-beatifuldevil    19.10.2009 @17:17:48
dziękuje
-czarodziejoz    17.10.2009 @16:07:52
pięknie dziękuję, cieszę się, że spodobala Ci się moja praca
pozdrawiam serdecznie
~xxx2009    17.10.2009 @12:10:26
dziękuje bardzo
Tak jakoś mi sie w kadrze nie zmiesciło
_______
...: Życie więcej chce,chce od nas dziś :...
~agrumes    06.10.2009 @16:47:51
dzieki ;p
~agrumes    02.10.2009 @18:14:36
no zadowolone zadowolone xd
~DlizyNat    30.09.2009 @20:20:44
Hejo Piękna ;* Mrr.! ;D
~agrumes    28.09.2009 @18:04:09
i to w wieku 8 lat
~agrumes    27.09.2009 @13:54:27
haha. no tak
wiesz, ona jest mala, 1,35?
a wdrapywala sie na duzego kocnia wiec reka jest do wybaczenia ;p
-Fotomann    27.09.2009 @07:55:27
dziękuję za wizytę i za ocenę, pozdrawiam serdecznie i polecam się Twej pamięci Pozdrawiam
-czarodziejoz    27.09.2009 @07:36:14
dziękuję za zaufanie
-czarodziejoz    27.09.2009 @07:32:04
dziękuję za wizytę i za ocenę, pozdrawiam serdecznie i polecam się miłej Twej pamięci
~patatajka    26.09.2009 @20:00:50
zasada złotego podziału kadru. Tła jest akurat tyle, ile trzeba
_______
... things aren't always what they seem ...
~agrumes    26.09.2009 @10:53:22
skoki sa fajne jesli sie umie utryzmac ;p
~agrumes    26.09.2009 @10:49:33
no to tak
konie to jednak zwierzeta ;p
ja to dostaje stresa jak mam przeskoczyc 50 cm ale to dopiero pczatki skokw; )
zreszta po moim ostatnim wyczycnie, kiedy zeszlam z konia w galopie (nie spadłam xd) to przed wszystkim dostaje stresa ;p
~agrumes    26.09.2009 @10:42:38
tak, tak klasyczna
chyba bym sie nie odważyła tak szaleć na koniu ;p
więc podziw
~agrumes    26.09.2009 @10:38:27

dodaje do obserwowanych
widze tu zdjecia z konmi wiec musze poogladac ;p
~agrumes    26.09.2009 @10:34:39
dzieki
~aniasek    25.09.2009 @17:48:23
dziękuje za odiwdzinki serdecznie pozdrawiam
~PEstqa    12.07.2009 @23:22:40
dzięki za komentarz
pozdrawiam ; )
~cruncher    07.06.2009 @11:29:29
dziękuję i pozdrawiam(:
_______
"Dopóki oddycham nie tracę nadziei."
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt